Komunikujte jasně a cíleně

Design každé části vaší vizuální prezentace a komunikace (ať už v tištěných, internetových nebo jiných mediích) je stejně zásadní jako sako či boty, které si denně vybíráte. Každý detail mluví za vás.

Naší specializací je navržení a vytvoření vaší nejlepší vizuální prezentace a komunikace vždy s přihlédnutím ke specifikům daného komunikačního kanálu.

Jak vás vidí jiní...

Image je základním stavebním kamenem při dlouhodobém konstruování vaší aktivní komunikace – například jedinec, o kterém je známo, že je notorický lhář, bude asi jen těžko přesvědčivě hájit svou věrohodnost. Platí to i opačně. Když celý život hájíte dobré mravy, je jasné, že s těmito hodnotami budete přistupovat i ke své práci či veřejné činnosti.

Samozřejmě i image je možné změnit, trvá to ale dlouho a je třeba svůj obraz opatrně transformovat nikoli ho rázně přebarvit „z šedivé na bílou“.

Každá krize má řešení

Nutnost použití krizové komunikace je nedílnou součástí komunikace jak s veřejností, tak s médii. Je to zpravidla velmi težká práce, ale je důležité si uvědomit, že je neodmyslitelnou součástí činnosti veřejně činné osoby, což pro politiky či jiné veřejně exponované osoby platí dvojnásob. Komunikovat v informační době je věc, která by pro moderního politika či jiného veřejného činitele 21. století měla být samozřejmostí.

Můžete si být jistí, že opravdu víme jak na to.

Obrovský kapitál v podobě neustávajícího zájmu bulvárního tisku dokázala využít při startu svého podnikání jedna z klíčových postav Věcí veřejných Kristýna Kočí, nyní Kristýna Mertlová.

Záhy po odchodu ze Sněmovny založila Kočí komunikační agenturu 2k communication, která se mimo jiné podílela i na přípravě některých volebních kamapaní, třeba v případě volebního uskupení Hlavu vzhůru Jany Bobošíkové. Následně Kočí rozšířila svůj byznys o seznamovací agenturu. S reklamou neměla příliš potíže. O agentuře pravidelně referoval bulvár. Kočí nenabízí pouze klasické seznamování přes internet, ale v zahraničí okoukala vhodný byznys model a celou službu podstatně vylepšila. Nabízí personální koučink neboli psychologickou a osobnostní přípravu před seznamováním, poradenství v oblasti stylu a další přídavné služby včetně závěrečné matematicko-statistické metody párování. Celá služba je orientována na lidi s vyššími příjmy a nedostatkem volného času. Kdo vlastně její agentuře zajišťuje přípravu klientů po psychologické stránce? „Aktuálně máme čtyři vztahové kouče, odborníky na problematiku seznamování, kteří prošli intenzivním kurzem zabývajícím se právě problematikou seznamování, osobního rozvoje a vztahů jako takových. Někteří z nich jsou přímo vystudovaní psychologové,“ říká bývalá poslankyně.

Za prvních několik měsíců fungování agentury potkala údajně více než stovku klientů. Většina z nich měla zájem o základní balíček služeb „seznámení“ v hodnotě necelých osmi tisíc korun. Přídavné služby, které zahrnují přípravu na rande či psychologický koučink, si zatím objednalo zhruba 30 procent zákazníků. Kočí tak mohla od startu agentury vydělat už téměř jeden milion korun. „Ačkoli jsme v byznys plánu na základě analýzy trendů v zahraničí očekávali, že projekt začne být rentabilní za dva roky, je až neuvěřitelné, že již letos se dostaneme do černých čísel,“chlubí se a počítá s dalším boomem v seznamovacím byznysu. V Česku totiž pomocí seznamek hledá partnery stále mizivé procento lidí oproti zahraničí a zejména Spojeným státům. Byznys Kristýnu Kočí tak pohltil, že se politika pro ni stala absolutně uzavřenou životní etapou.

Zdroj:Euro č. 34, 24. 8. 2015, Druhý život veverek, Jan Novotný

© 2013-2018 2k communication s.r.o.